V rámci vedení účetnictví nabízíme 

VEDENÍ ÚČETNICTVÍ

Komplexní služby v oblasti vedení účetnictví pro menší a střední firmy  po celé ČR.

Zpracování podvojného účetnictví

- Účetnictví je vedeno na programu Pohoda firmy STORMWARE s.r.o.- Zaúčtujeme veškeré předané účetní doklady.- V případě potřeby účtujeme na střediska či zakázky.- Samozřejmostí je také průběžná kontrola úhrad přijatých a vydaných faktur a kontrola zálohových plateb- Vedeme také daňovou a mzdovou evidenci

Vedení všech zákonem stanovených knih a evidencí

- peněžní deník- pokladní kniha- přehled o příjmech a výdajích- přehled o majetku a závazcích- kniha pohledávek a závazků

Zastupování na úřadech (FÚ, ŽÚ, ČSSP, zdravotní pojišťovny)

Komunikace s úřady a zpracování daňových přiznání - pro daně z příjmu, DPH i další daně, souhrnných a kontrolních hlášení

Roční závěrka a daňové přiznání

Po uzavření účetního období obdrží klient přehledně uspořádané doklady za celé období a veškeré sestavy

Účetní a ekonomické poradenství

Součástí našich služeb je také účetní a ekonomické poradenství. V případě potřeby využíváme služby spolupracující s advokátní kanceláře.

Ke každému klientovi přistupujeme individuálně. V případě zájmu nás neváhejte kontaktovat a domluvit si schůzku, na jejímž základě Vám učiníme individuální nabídku účetních služeb na míru, dle potřeb a požadavků Vaší firmy!

DANĚ

DANĚ A DALŠÍ POVINNOSTI VŮČI ÚŘADŮM

Kompletní zpracování daňové evidence dle Vašich potřeb a požadavků, včetně zpracování ročního přiznání k dani z příjmů právnických a fyzických osob a všech dalších daňových přiznání 

Daňová přiznání a další povinné přehledy

- zpracování roční účetní závěrky- daňové přiznání k dani z příjmu právnických a fyzických osob včetně všech zákonných příloh- daňové přiznání k DPH včetně souhrnných a kontrolních hlášení- daňové přiznání k silniční dani- vyúčtování závislé činnosti a srážkové daně- zpracování daňového přiznání a přehledů pro všechny zdravotní pojišťovny a správu sociálního zabezpečení (PSSZ, OSSZ)- zpracování všech typů výkazů pro Český statistický úřad (ČSÚ)- podání do Sbírky listin

Samozřejmostí je včasné doručení všech písemností na finanční úřad a ostatní instituce.

MZDY

Kompletní vedení mzdové agendy pro malé a střední organizace tj. do 50 zaměstnanců 

Mzdová a personální agenda

- zpracování a výpočty měsíčních mezd dle dodaných podkladů - mzdy, odměny a benefity zaměstnanců, odměny statutárních orgánů společností- vyúčtování pracovních cest- příprava výplatní pásky a mzdové výplatní listiny včetně vyhotovení příkazů k úhradě plateb na účty zaměstnanců- výpočet srážek daní a odvodů sociálního a zdravotního pojištění- mzdové listy, evidenční listy důchodového zabezpečení- vypracování pracovních smluv, dohod o provedení práce nebo o pracovní činnosti

Komunikace s úřady

- přihlášky a odhlášky zaměstnanců na OSSZ i ZP- včasné doručení měsíčních přehledů i ročního vyúčtování na příslušné úřady - instituce sociálního zabezpečení, zdravotní pojišťovny, finanční úřad, úřad práce- zastupování při kontrolách

Samozřejmostí je odborný dohled nad mzdovou agendou a průběžné konzultace.